søndag den 15. februar 2009

Sambanat

Desværre blev den planlagte Riotur her i weekenden aflyst pga alt for store regnskyld der...

I stedet blev jeg inviteret med nogle af familiens bekendte til Sambafest i den lokale klub. Først tog vi op til nogle af deres venner og hyggede og drak øl, mens der blev underholdt med historier fra det mærkelige Danmark og en smule danskundervisning. Jeg morede mig selv en del over at de udtalte ordet løn som lol... :D

Ved tolv-et-tiden tog vi så videre ned til klubben hvor der blev danset samba natten igennem. Der var selvfølgelig live-sambaband der underholdte efterfulgt af en dj ud på de sene nattetimer.

Som man kan forestille sig er samba ikke den nemmeste dans at lære. Med 6-8 danseinstruktører fik jeg dog efterhånden som natten skred frem nogenlunde fat på hvordan det skulle gøres. Jeg fik endda at vide at jeg var bedre end en af fyrene, men selvom mænd generelt er bedre dansere hernede end i dk, ved jeg ikke hvor meget jeg skal lægge i det kompliment...

Dagen derpå var det et par trætte ben og ømme fødder der stod ud af min seng. Av for den da, men sjovt var det bestemt... Og med karnevallets ankomst i denne uge er jeg sikker på der nok skal komme flere nætter som denne :) Juhuuu....

Billede 1: Mine danseinstruktører og mig :) Billede 2: Sammen med Christiano og hans kone, venner af familien

Ingen kommentarer: